Zantera Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Ground är väl helt okej faktiskt, Sandslash är en favvo :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sapprion Skrivet 31 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Alla som vill vara med måste skicka alla sina fuska mynt till mig så snabt ni kan. Välkomna till Pokemon Gruppen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Istället för att göra en "Ground grupp" så vf inte göra en Pokemon grupp där alla som gilla pokemon får va me? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rubymastaren Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 :) Jag vill vara med. :gitarr: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaGGoT133 Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Groudon e ju så jäkla cool. Men jag föredrar nog ändå Dragon pokemon :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg