negR Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 HIM,GreenDay,Ramones eller Ebba grön t-shirt svarta jeans, och mina shackrutiga vans! Blont hår(man måste inte va hel svart :P) mest punk för mig, men lite rock lyssnar jag oxå på GD e ett exempel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 (redigerat) Hårdrocks stilen och vem som är en hårdrockare har blivit en modefråga inte en fråga om vilken musik man älskar. I dagens lägen kan vem som helst bli en "riktig hårdrockare" eftersom mode kedjorna har börjat ställa in sig på att rock kläder är en trend. Därför spelar inte vad man klär sig någon roll för man kan inte längre se på en person om den är en riktig äkta hårdrocks musik älskare eller bara en som köper rock kläder för det är mode lyssnar på band som inte ens räknas till hårdrock och säger "jag är en hårdrockare". Själv klär jag mig i min helt egena stil har lyssnat på hårdrock och metal sedan jag var mycket liten tack vare pappa är jag uppväxt med den musiken. Jag gillar att klä mig som mig och ingen annan. Bär nästan bara svarta kläder men det är för att jag älskar den färgen ibland kan det även bli lite rött och lila. Eftersom jag älskar döskallar så har jag det på de flesta kläder och jag gillar lite udda saker men de ska vara bekväma. Du låter väldigt sexig. =) Jag brukar vanligtvis ha på mig longsleeve- eller hood tröjor med olika band. Sedan har jag fingerhandskar, kepsar, mössor och halsband med olika band och svarta kängor som är jävligt slitna så jag borde köpa nya. När det kommer till byxor så har jag vanligtvis helt vanliga jeans men även några svarta byxor. Redigerat 3 Augusti 2007 av Dretskit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Hårdrocks stilen och vem som är en hårdrockare har blivit en modefråga inte en fråga om vilken musik man älskar. I dagens lägen kan vem som helst bli en "riktig hårdrockare" eftersom mode kedjorna har börjat ställa in sig på att rock kläder är en trend. Därför spelar inte vad man klär sig någon roll för man kan inte längre se på en person om den är en riktig äkta hårdrocks musik älskare eller bara en som köper rock kläder för det är mode lyssnar på band som inte ens räknas till hårdrock och säger "jag är en hårdrockare". Själv klär jag mig i min helt egena stil har lyssnat på hårdrock och metal sedan jag var mycket liten tack vare pappa är jag uppväxt med den musiken. Jag gillar att klä mig som mig och ingen annan. Bär nästan bara svarta kläder men det är för att jag älskar den färgen ibland kan det även bli lite rött och lila. Eftersom jag älskar döskallar så har jag det på de flesta kläder och jag gillar lite udda saker men de ska vara bekväma. Du låter väldigt sexig. =) Jag brukar vanligtvis ha på mig longsleeve- eller hood tröjor med olika band. Sedan har jag fingerhandskar, kepsar, mössor och halsband med olika band och svarta kängor som är jävligt slitna så jag borde köpa nya. När det kommer till byxor så har jag vanligtvis helt vanliga jeans men även några svarta byxor. Man tackar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 svart band t-shirt, slitna svarta jeans, nitarmband, nitbälte och några kilo kedjor det är hur jag ser ut. Lyssnar självklart på hårdrock också, av samma anledning som selene, ungefär, sen har jag "sprungit ifrån" Farsgubben och lyssnar på death/black osv. medan han fortfarande är mer NWOBHM o dyl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.