Gäst OneDream Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 som rubriken säger bästa sämsta konstigaste spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 (redigerat) det bästa spelet jag kört är Final Fantasy 10, sämsta måste nog vara Star trek legacy och det konstigaste spelet är nog också Star trek Legacy Redigerat 20 Mars 2007 av roeri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Bästa: Delad förstaplats mellan SWKOTOR och Entropia Universe. Sämsta: hmm.. Efter 10 min tanketid så kom jag fram till att det sämsta spelet är alla textbaserade spel på nätet som handlar om medeltid. Det finns absolut ingen mening i dem. Konstigaste:Bananer i pyjamas. Allvarligt talat. Dem är läskiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Bäst: HL1 Sämst: Ett spel jag hade till PS1 för länge sen, kommer inte ihåg vad det hette, men det var riktigt, riktigt uselt....usch!! Konstigast: Har nog inte kört något riktigt konstigt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Bäst: Maplestory. Sämst: Eutopa Universalis Konstigast: Men in black II (fr) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Bäst: bf 2 sämst: Petsson och Findus konstigast: vet ej <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
murphmaster Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Bäst: World of warcraft Sämst: Runescape xD Konstigast:cornflakes tigerns spel XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Bästa är Grim Fandango Sämsta är alla hentai-spel Konstigaste är Grim Fandango Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 (redigerat) Bästa. BF1942 Sämst. BRSpel Fick det av BR(leksaksaffären)när jag fyllde typ 5 Konstigaste. ö vet int Redigerat 27 Mars 2007 av Chip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Sämst: Eutopa Universalis Skitkul jue. >:( Bäst: Jedi Knight: Jedi Academy Underhöll mig i mer än två år. Sämst: Battlefield 2142 Såå tråkigt. Konstigast: Rummel & Rabalder Kul men konstigt. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Dom bästa är The sims 2 och Syberia! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Roligast: Grim Fandango och Counter-Strike Sämst: Kalas hos Rut Och Knut! Konstigast: Teletubbies xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.