son-johan Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Nu har jag kommit ut på havet. När jag kom till champa och sen skulle gå där ifrån så sa dom att jag skulle gå till lemuria men jag kommer inte förbi massa konstiga strömmar. Hur ska jag göra. Sen skulle jag villja veta vart jag ska efter jag har varit där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 jag fattar inte hur ni kan komma så snabbt till dit??? jag har fortfarande inte klarat av att få reveal=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 son-johan.för att komma förbi strömmarna ska man åka runt vulkanerna,då sltar en av strömmarna.då ska du åka över.fast strömmarn aär inte borta så länge så skynda dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 i villken av gångarna ska jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Den där nere. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Alltså jag vet inte om jag ska in i lemuria nu. Jag har precis fått båten och har bara varit i champa. Ska jag till lemuria nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Alltså jag vet inte om jag ska in i lemuria nu. Jag har precis fått båten och har bara varit i champa. Ska jag till lemuria nu? du ska till Apooji Islanddär ska du klara Aqua Rock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 När ska jag till lemuria da Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 När ska jag till lemuria da Efter att du har:*Klarat Aqua Rock *Klarat Gaia Rock *Samlat 3 delar av Trident(Treudden) Sen är det Lemuria som gäller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Vart får man dom 3 trident delarna da Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 En finns i Tundaria Towers (längst ner på mapen, en finns i det där tornet som ligger höger om Daila och den sista liggar i Ankhol Ruins (höger om Champa). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 25 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Ursäkta mig, kolla datumet på inlegget. Det var en månad sen jag frågade dethär. Föresten så har jag redan klarat spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg