Hoppa till innehåll

Bf 2142 Eller Bf 1942

Str4ndB3rg

Rekommendera inlägg

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Bf2-nörden-Niclas

Jo det finns jätte många. Över 5000 servrar

Deremot har expansionen Special Forces, som jag spelar, mycket mindre servrar. Det högsta antalet rankade servrar online som jag varit med om var ca 100st.

Redigerat av Bf2-nörden-Niclas
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

För jag ska nog köpa BF2142...men min storebror har BF2 men han har nog inte instalerat det till internet så jag kanske om jag kan nappa åt mig det och lira.:D

Jag kan lova dig att det är det bästa valet, och 1942 + alla exp.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar inte rickitgkt framtiden med men jag har bf2 och har köpt 2 bf1942 som gott sönder å jag har bfvietnam.

Så det är bara 2142 kvar,fast jag tror det kan va kul för jag har en kompis som är rätt beroende av det spelet så han kan ju lära mig rätt mycket.

Tror ni att bf2142 funkar på min dator om jag har bf2 på sämsta grafiken och det är bra.

För jag hitta 2142 på http://www.pccity.se/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID=

det ä as billit där!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du undrar om det ska funka på din dator. Jag kommer inte ihåg vilket av spelen som verkade kräva mest, BF2 eller BF2142. Men det borde gå, om det inte laggar på din dator när du kör BF2 på lägsta grafiken.

Jag hade F2142 för ett tag sedan och tröttnade också på det. Det har inte lika många banor som BF2 och spelkänslan var på något vis sämre.

Så jag tycker att du ska köpa BF1942 igen, men ladda hem modden "Forgotten Hope". Spelkänslan ökas extremt mycket. Desutom är det många som håller sig till den modden på internet...

Om du inte redan vet vad den gör så har jag några exempel:

# Det finns bakgrundsljud(bomber långt bort i fjärran)

# Snyggare omgivning

# Nya fordon

# Nya vapen

# Många fler banor

# En spelare som blir mer nöjd :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...