rotab Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 XSI alltså. Nej.. Dom har inte gjort HL2 i det.. (Eller?) Är väl bara det att man KAN göra HL2-modeller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 26 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 http://www.highend3d.com/maya/ är inte det bara tools???alltså sånna saker som att göra glas i ett program och bilar i ett annat tex.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Sluta vara en sån noob. Alla program folk har tipsat om är bra och enkla program för att skapa 3d modeller och animationer. Inse fakta, det finns inga program för att trolla fram 3d modeller så som man vill ha dem. Det krävs träning, du kan inte bara titta igenom programmen och två timmar senare säga att du vill ha nåt enklare eller att du inte förstår. Läs manualen och leta efter tutorials och exempel kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 http://www.highend3d.com/maya/ En KOMPIS SADE ja. Tror du allt är sant eller? Dom gör Portal i Paint. So? Bara för att dom länkar till det så betyder det väl inte att dom gjort hela spelet i det? Men doh. Dum eller? Vad f*n tror du man gör i det? Vakum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Skulle rekommendar Blender som någon redan tipsat om. Visst det är inte enkelt men det finns precis som Mega säger inga sätt att "trolla fram" en 3d-bild. Det finns gott om tutorials på nätet till blender som du kan lära dig med hjälp av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Maya har jag för mig är väldigt bra och att det finns bra guider så att man lär sig fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 28 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Maya har jag för mig är väldigt bra och att det finns bra guider så att man lär sig fort. ok men jag ska nog testa blender... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 google sketchup är bra att göra byggnader etc. med! sketchup.google.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 google sketchup är bra att göra byggnader etc. med! sketchup.google.com Mjo, men man kan inte exportera sina saker. Dock är Google Sketch-up extremt bra för nybörjare att träna sig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 28 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 (redigerat) google sketchup är bra att göra byggnader etc. med! sketchup.google.com ja jag har testat detta programmet men det var inte det jag ville ha...som du sa mega-93 så kan man inte exportera sakerna... Redigerat 28 Mars 2007 av SweetKelly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Maya har jag för mig är väldigt bra och att det finns bra guider så att man lär sig fort. Here you go http://www.blender.org/tutorials-help/tutorials/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 30 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Maya har jag för mig är väldigt bra och att det finns bra guider så att man lär sig fort. tack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.