Xade Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 För att allmänheten inte mår dåligt om droger är lagligt. För att bli av med allt skitsnack om droger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Jag känner ingen narkoman som mår bra. Ingen alkoholist eller nikotinberoende (som egentligen är en drog bland andra) heller för den delen. Det kan vara kul till en början, men att bli av med beroende är rena tortyren med abstinensen och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Vad är poängen med att inte ha anti-drog organisitioner? Den gör bara så fler må bra, som Hummerpojken sa. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 För att sådana orginistaioner sabbar för dem som vill använda drogerna. Vill man använda är det upp till en själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Det jobbiga är att arbetare får betala för de som blir skadade av droger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Exakt, och då måste sjukhusen spendera mer pengar osv. Inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crip4life Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Har spöat ganska många rasister så jag är väl emot rasism. Jag e svensk men när dom står å skriker typ: "Alla blattej*vlar kan kn*lla sina morsor" så blir jag sur som s*atan å spöar dom eftersom typ alla mina kompisar e invandrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 För två dagar sen så knuffade en j*vla unge till mig och slet av min Bandana. Såklart man svarade med stryk, vem skulle inte ha försökt försvara sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 För två dagar sen så knuffade en j*vla unge till mig och slet av min Bandana. Såklart man svarade med stryk, vem skulle inte ha försökt försvara sig? Hatar småungar... tror att de kan göra vad f*n de vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 (redigerat) Det är ett fritt land och jag skiter fullständigt om folk som har en del rasistiska åsikter utan att vara rasister men jag tar avstånd ifrån sånt skit. Nu ska jag se på Kalle Anka och alla andra från Walt Disney, ciao. :P Redigerat 24 December 2007 av MursCruento Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Kan inte se något problem i att ha rasistiska åsikter, men däremot att göra saker som är rasistiska som t.ex. kan vara stötande mot vissa människor/folkgrupper är fel enligt mig. Det är ett fritt land, man får tycka som man vill, men inte handla som man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Ändrade lite på wikipedia: bra_bild.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.