Hoppa till innehåll

Ja Erbjuder Er En Sak Bara Om Ni


sp3tan
 Dela

Rekommendera inlägg

ja som rubriken säger xD .. om ni registrerar er på den sidan och med erat fuska.se namn så får den användaren med sitt namn som registrerat sig 100 fm .. ja bryr mig inte hur många som registrerar sig men det går bara registrera en gubbe each data/ip du har osv ;) jag e HELT tacksam om ni skulle göra det för mig ;)

 

EDIT: har höjt med 20 fm till

 

allvarligt jag ger alla till er som registrerar sig på den sidan 100 fm .. ja skojar inte !

OBS: du måste inte ge din exakta email osv men du måste logga in på rsb för att ja ska kunna se att ni e registrerade på den sidan men om det e så ingen VILL så stänger ja väll detta ämne .

Redigerat av unforgiven
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

ah det e bäst du håller käft och inte skriver ett sk*t mer här .. ska du ha 100 fm så registrera dig där och skriv här att du gjort det ... och om du håller på spama så är det bäst att du passar dig ok?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NAEH JA GER MIG INTE IAF ! NU GER JAG 200 FM PER rEGISTRERING! NU IDAG ! SKRIV HÄR VAD NI HETER PÅ DET SÅ JAG VET VEM NI ÄR! föresten ni behöver bara göra så här och det e enkelt tro mig och det kostar inget förräns man blir member:

Första du gör e att du ska heta vad du vill men helst skulle ja vilja att du heter som ditt namn i fuska.se

2. sedan skriv ett password som tex lolor1 eler nåt annat som innehåller med 6 stycken sifror eller bokstäver ( OBS man måste skriva ner på båda rutorna )

3. sedan en email och det e inte så viktigt allså om du glömer kanske ditt password och vill ändå gärna provspela det så kör med din egen email men om ni vill åt dom dära 200 fmenen så skriver ni ett slags sådant email som tex: [email protected] eller nåt annat sedan presar ni enter och loggar in med säger det att det e något fel gå längst ner isfåfall och tryck att du är med med alla regleer som finns i rsb och sedan MÅSTE NI LOGGA IN för att ni ska visas som registrerad!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det e svårt att förklara heh =/ ... men spelet är ju text baserat och du kan träna up dessa skills som är free : ailigty def att str hp fletching forging ( gör saker o ting ) smeltong ( smälter bars ) magic mining ranged woodcutting runecrafting fishing .. dessa är bara members .. herblaw summoning ( slayer ) crafting theiving ..

spelet är roligt om du har deb känslan för det lol .. nån som registrerats sig då?

 

är det fortfarande ingen som vill? .. ökar up te 250 fm!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Great Gonzales

jag är reggad med namnet greatgonzales

 

 

det var ju kul ju :D

 

 

hur f*n får man bröd? :P

Redigerat av Great Gonzales
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...