Gäst Great Gonzales Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 hur går man upp i attack och i defense? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Har också registrerat mig nu. Heter Mars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 6 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 (redigerat) hur går man upp i attack och i defense? gå lite längre ner i sidan så ser du en liten box med combat allså det e attack strength defence och hp... tryck en av dom sedan traina ;) Redigerat 6 April 2007 av unforgiven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 en fråga hur får man oak shortbow strängad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 (redigerat) medlem heter daniel3951 verkar kul! (pm:a när du ger fm... hehe...eh? (-_-")) Redigerat 6 April 2007 av daniel3951 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Är reggad nu, Heter Ramar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 7 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 okok men reggade ni i den länken ja läggde in där :S? ifall ni inte gjorde det så regga om MEN behöver inte spela om på en ny character då :P ja ska ge er fm så snart som möjligt OBS! great gonzales OCH Daniel ... ehm ni må registrera på den länken ja skikade för att den står på min id :P .. ja vet att det e för jävligt om ja säger så men regga om er och ni behöver inte spela om på den men logga in helst sen så får ni 200 fm men ser ja inte er reggade i min '' referal contest points '' lol allså era namn så ger ja inte fmen :P .. men funkar det inte .. skikar ja er dom ;) d e lungt lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 jag har reggat om mig nu ;) så det är bara att skicka fm:en(namnet jag gjorde var Gonzales) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 7 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 japp nu e du reggad :P skikar ;) .. f*n 600 fm kvar :( .. fmen sjunker nu ner till 100 fm per regg XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sharkman Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 jag har tyvärr reggat mej som nenne98 men det e helt sant frö jag heter det på nästan alla onlinespel jag kör typ som battleon, dragonfable osv men Plz får jag fm:en ändå? Svara snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 har registrerat mig. Heter SaraGBG. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 9 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 ser ingen nenne o saragbg :S ... regga er vid LÄNKEN JA SKIKADE ALLSÅ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg