philla kotte Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 (redigerat) Vill du ha eller har du en moppe?? Jag har nyss bokat en Roxon supermotard. Har Derbi's motor och verkar gå bra. Vrålsnygg e den också. Skriv om era Moppar eller Mopparna ni vill ha. Skicka gärna in bilder på dem... Skriv gärna om ni har kört en roxon och berätta vad ni tycker ( detta är mitt andra ämne om detta,jag vet ) //Philla Redigerat 18 April 2007 av philla kotte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Abbenu_182 Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 jag tror jag ska ha en Aprilia SR50 Ditech factory Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Jag har en derbi senda xtreme sm av årsmodel 06. Jag är enda ägarn och fick den av farsan. Pappa betalar vettni :kung: njae men den är hans o jag kör den. I helgen så åker ett effektavgas på skiten för nu går den ju bara i 55 på mätaren och det blir man ju ej upphetsad av. Kvaddade föra trimmet i en crash i höstas btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 22 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Jobbit ... att krasha menar jag ;P Jag längtar tills min Moppe kommer!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 aa förstår det de är kul så in i. Bor du på landet eller i stan och ska köra? Ska du trimma den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 har en gammal rostig mt5 ute som inte startar, vill nån köpa :P? ska köpa cross/bil snart ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Nej, moped kostar alldeles för mycket. Att ta bussen är nog enklare, billigare och mindre avgaser. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 (redigerat) Hehe man kör ju lätt en TWS PRO! Vet det är ingen moped men kul å köra på vägen en då :D Vi har den Redigerat 23 Mars 2007 av Star_Fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Nej, moped kostar alldeles för mycket. Att ta bussen är nog enklare, billigare och mindre avgaser. :D En moppe som går orginal drar ca 0.2-0.3 liter per milen och en buss går oftast på diesel och släpper ut mycket mer än moppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Har en Yamaha DT -91 svart som jag kör med och en annan som är samma modell fast -89. Ska sälja den sistnämnda. Har bara bilden från blocket på min svarta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Aa, jag skulle nog vilja ha en moppe, när jag blir lite äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Nej, moped kostar alldeles för mycket. Att ta bussen är nog enklare, billigare och mindre avgaser. :D Okej, hur många åker i en buss och hur många åker på en moped samtidigt? hmmpf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.