Inside Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Nej, jag har inga planeringar omkring en moppe. Jag kommer inte heller köpa det när jag blir större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Har just nu kontakt med en som har en Yamaha tzr 50 (en sånn på bilden) till salu, eftersom det är riktigt bra pris på den så kanske det bli en sådan! http://www.bikez.com/pictures/yamaha/2003/20490_0_1_2_tzr%2050_Submitted%20by%20anonymous%20user..jpg Råder dig till att avstå från liknande. Well, vråltrimmar du den och har en äldre (eller nyare för den delen) moped som du kan köra med kan det vara roligt. Kan vara ganska drygt då man inte kan köra offroad så mycket med sådana mopeder. Men men, är du ute efter att lusa efter vägarna är den perfekt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Man har ju Derbi :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 18 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 (redigerat) jag vet inte ens när min moppe kommer...men kortet är fixat ( förarbeviset ) Redigerat 18 April 2007 av philla kotte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Jag ska nog köpa en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 18 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 vilket märke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apparat1230 Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Ska köpa trampmoppe eller en vespa. //Apparat1230 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 23 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Min kompis hade en trampmoppe...han meckade sönder den total :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Har en Yamaha Fs1. Fyrkantig, rostig sak jag ska sälja så fort jag får MC-kortet i min hand... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Har ingen moped, men vem vet - Det kanske blir en i framtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 har ingen nu men det kommer nog bli en vill i alla fall ha en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 26 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 råder alla att köpa en...fick kortet idag och är kär i moppen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.