Davidfreak Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Hur långt har ni kommit på Zelda tp är jag utanför Ganondorf. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Jag har klarat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Jag har klarat det 2 ggr. Ligger på min 3:e spelomgång :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Har precis klarat det för första gången. Alltså bokstavligt, det var typ 30 minuter sen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 jag är i lakebed temple :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Jag har klarat det 2 ggr. Ligger på min 3:e spelomgång :P :cool: spear inte så myket är vid bossen i första templet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pjuttefjutt Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Håller på med Ilias minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 fick wii och zelda igår :cool: ligger vid en kille med afro :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Håller på med Ilias minne samma här jag ska just hitta tjuven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.