Northwest Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 nä jag fattar inte riktigt kan du förklara mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Men asså man växer ur det där med att kolla på sånna ställen . Men ett råd är att skoja lite med henne så att hon inte märker något . :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Min tjejkompis har alltid värsta urringingen, så man ser allt... Men man får kolla i smyg, INTE när man står och pratar med henne... När man pratar med folk ska man titta dom i ögonen.:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Eller så säger man bara att hon har fina tuttar eller en nice rumpa. Om jag var tjej o nån kom fram till mej och sa det som han menade det så skulle ju jag bli glad iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Såna som visar upp brösten i jättestorurringning kan väl inte bli arga om nån kollar, jag menar, varför sjutton har dom det om de inte vill att nån ska se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Var alla andra lika omogna som The_Slayer när de var 12? För så minns inte jag att jag var. Är nog bara The_Slayer som är lite efter i sin ålder. (Btw, jag fattar att The_Slayers inlägg var menat att vara roligt, men man måste kunna vara seriös lite då och då.) nä men min kompis var värre(är värre) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Såna som visar upp brösten i jättestorurringning kan väl inte bli arga om nån kollar, jag menar, varför sjutton har dom det om de inte vill att nån ska se? Precis om man har urringning så är det för att visa ja "de privata delarna" då är det ju faktiskt inte killars fel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Eller så säger man bara att hon har fina tuttar eller en nice rumpa. Om jag var tjej o nån kom fram till mej och sa det som han menade det så skulle ju jag bli glad iaf. Du har en skön filosofi, men jag tror inte tjejen skulle se det på samma sätt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Eller så säger man bara att hon har fina tuttar eller en nice rumpa. Om jag var tjej o nån kom fram till mej och sa det som han menade det så skulle ju jag bli glad iaf. Nej iofs men det beror la på vilken sorts tjej det är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Jo det gör det nog :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 jag typ råglodde i 7 sek en gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 jag typ råglodde i 7 sek en gång.. Asså ibland värkar du ganska osmart inte bara du utan andra också här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.