KVAB Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Den där filmen med bilen är nog fake... när den försvinner ur bild kör den ju helt enkelt runt stängslet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 vrf kör inte polis bilen runt då? 1.dom är dumma i huvudet 2.bilen är konstig 3.det finns en spök bil i U.S.A. :lol: B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 (redigerat) därför att polisbilen var inte en lika bra bil som den jagade och hann inte svänga runt. hade den gjort det hade den jagade bilen hunnit försvinna i mörkret. Redigerat 25 April 2007 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 (redigerat) miljontals filmer med usel kvalíté är inget bevis tyvärr. går inte att bevisa nåt som inte existerar förresten, bilen o stängslet, polisen såg mycket väl vad som hände, bilen körde in i stängslet, det lossnade, sen när poliskameran kom mot stängslet hade det helt enkelt svängt upp igen.. man ser att det sitter löst.. uppe i högra hörnet tror jag. Redigerat 25 April 2007 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 26 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 (redigerat) miljontals filmer med usel kvalíté är inget bevis tyvärr. Andar har inte bevisats som sanna. Har för den delen heller inte bevisats som falska. Svaret på frågan kommer uppenbarligen vi, genom årets lopp att få reda på. Jag behöver inte se suddiga bilder eller filmer på Youtube för att förstå att dem finns, jag vet det redan. Filmer som läggs upp på Youtube (för den delen andra sajter) kan vara förfalskade. Det är inte filmer som får mig att tro på andar och dess existens utan det är raporterna och parapsykologin som får mig att tro det. Människor som avgör dess existens genom att blippa runt på Youtube efter filmer är på fel spår. Det första man bör göra innan man uttalar sig är att läsa. Redigerat 26 April 2007 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Det går ALDRIG att bevisa att spöken, andar m.m. inte finns det går bara att bevisa att dem finns. Hur går det att bevisa att sånt här inte finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 hur märker du att du inte sitter i sängen? jo du tittar på sängen och ser att den är tom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 (redigerat) miljontals filmer med usel kvalíté är inget bevis tyvärr. det är lätt att koka ihop en massa strunt som folk kanske tror på, kolla bara på bibeln o koranen! du kan inte veta nåt du läst om, det går inte ihop. Du måste uppleva det själv, och tro mig, det kommer du aldrig. Redigerat 27 April 2007 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Den där spökbilen är ju hur konstig som helst, först ser man att bilen fortsätter på ängen sen när polisbilen sätter efter honom dyker det bara upp ett stort staket, urmysko! Urban legends var ju bara fejk, hur ful som helst! Som den med tjejerna på båten? Hur lätt är det inte att klä på sig en dräkt och sedan ändra bilden så att man bara ser huvudet? Eller med monsterna i tv'n? Hur många scener finns det inte där det är helt svart och det enda man ser är ett ansikte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Den där spökbilen är ju hur konstig som helst, först ser man att bilen fortsätter på ängen sen när polisbilen sätter efter honom dyker det bara upp ett stort staket, urmysko! Urban legends var ju bara fejk, hur ful som helst! Som den med tjejerna på båten? Hur lätt är det inte att klä på sig en dräkt och sedan ändra bilden så att man bara ser huvudet? Eller med monsterna i tv'n? Hur många scener finns det inte där det är helt svart och det enda man ser är ett ansikte? Håller verkligen med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 1 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 miljontals filmer med usel kvalíté är inget bevis tyvärr. Det är ännu lättare att koka ihop fakta som tyder på dess existens; det är just därför parapsykologi finns. Bibeln och koranen har inget att göra med andar eftersom de är ett dagligt inslag. Varför jag tror på det jag läser är därför att jag själv har upplevt något märkligt och därför att min min fasters man har upplevt något som inte har någon logisk förklaring. Något som saknar logik. Allt som saknar logik är övernaturligt, och som han själv sa så tror inte många på detta förän de har sett det med egna ögon. Jag har haft samtliga diskusioner på olika forum om just andliga väsen. Undersökningar visar att det är många som har upplevt något konstigt I sitt liv som saknar en logisk förklaring. De troende kan inte stå till svars för de som förfalskar matrial för publicitet. Vi i Sverige (även andra länder) har vid flera EVP-test visat något som inte hör till den vanliga. ’’Bevisen’’ för detta kommer förhoppningsvis att få en allt större roll i samhället då tekniken går framåt. Sedan fyrtio år bakåt har intresset blivit större istället för mindre. Andar handlar mycket om tro istället för att se det från att man måste ha ett bevis. Det finns inget riktigt bevis på att de icke existerar; detta bara fylls på med ännu mer oförklarliga händelser som inte en själ kan förklara, på ett logiskt sätt. Det enda vi kan utgå ifrån är ’’Sant eller falskt?’’. Det är en fråga som varje person som vill får individuellt stå till svars för. Av det jag har hört från böcker, filmer historier, egen upplevelse, kompisars upplevelser, okända personers upplevelser och släktens så drar jag slutsatsen på att det finns något som vi inte känner till. Problem är att människan är för rädd för att inse, lika rädd som då UFO-crashen i Roswell 1942, där myndigheterna gick ut med att det skett en ’’UFO crash här i Roswell’’ och senare beslagtogs allt som hade att göra med crashen och slängdes in i det, för oss, okända Area 51. Myndigheterna gick vid den tiden ut med att ’’Det var ingen UFO-crash’’ dock så är materialet från den icke lämpligt för offentligheten. Vad som inte visas angående andar vet vi inte. De som inte tror på dem vet inget om dem. Andar kan förbli okända många år framåt tills vi har tekniken som verkligen bevisar att de finns ’’den nya tekniken kan vi bevisa att de inte existerar.’’- teorin har ännu inte visats sig, tvärt om. Vi har fler fler orsaker och bevis på dess existens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 (redigerat) Det som är konstigt med flickan i bilen och videon i sig, det är att hur många människor i Hong Kong snackar portugisiska? Och borde flickan låtit de filma henne? Dessutom, om ni läser kommentarerna så säger en del som kommer från Portugal att precis innan hon pekar säger hon: "Titta, titta! Det var där jag kraschade och dog... Bara ett par sekunder senare så krockar bilen med något och totalkvaddas. Vad hände egentligen med flickan innan krocken (med tanke på hennes ansikte), och vad var det egentligen de körde förbi strax innan olyckan? Mycket tyder på att det är fejk. Det både ser ut och låter som en film. Redigerat 1 Maj 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.