Guggo Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Ektoplasma är ju en del av cytoplasma som finns i växter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 (redigerat) man kan inte säga att dom inte finns, om det inte är bevisat ...Och man kan inte säga att de inte finns eftersom det inte heller är bevisat. Redigerat 10 Maj 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 man kan inte säga att dom inte finns, om det inte är bevisat Då kan man gå efter sannolikheten, att spöken inte finns är mycket mer sannolikt är att de gör det.. nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Ektoplasma är ju en del av cytoplasma som finns i växter. Jo det är sant men ektoplasma ingår även i paranormala fenomen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 man kan inte säga att dom inte finns, om det inte är bevisat Innan jag såg Urban Legends filmerna tyckte jag precis som du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Ektoplasma är ju en del av cytoplasma som finns i växter. hur då måste alla prata om spöken dom existerar inte allt är trick eller tillfälligheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 10 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Ektoplasma är ju en del av cytoplasma som finns i växter. Haha, vad tror du tråden handlar om? Jak tror heler inte på spöken ajg har farmor inte set så jag tror inte men trick Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Jag har alltid trott på spöken och häxor, varför vet jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 man kan inte säga att dom inte finns, om det inte är bevisat Vi pratar om övernaturliga saker, att lägga till sannolikheten som bevis är bara spam enligt mig hehe :P Btw, varför skulle det vara mer sannolikt att det fanns än vad att det inte fanns? Jag vill ha orsaker på båda sidorna, något bevis för att det finns och tvärt om, annars är det onödigt att skriva det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Precis, jag tror att det är 50/50. Dessutom kan ingen bestämma vad som är mest sannolikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Ektoplasma är ju en del av cytoplasma som finns i växter. ja de thar jag iofs hört men vad är Ektoplasma och cytoplasma då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 ... säger bara kolla här ;p har för övrigt jävligt stark tro på sådant här www.sannamedium.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.