Gäst Szellerie Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Ojj, märkligt . Har typ hänt mig okså . Hur såg det ut typ? April April? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 he, ja man kan tro det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Ojj, märkligt . Har typ hänt mig okså . Hur såg det ut typ? Jag kan mycket väl tro att det där är äkta men eftersom att det är den 1:a April idag så är det till 99% ett aprilskämt. Jag testade också ändra den i paint och det var enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Konstigt att jag aldrig sett ett spöke, hört ett eller sett nåt röra sig av sig själv, precis som om DET INTE FANNS SPÖKEN/ANDAR. Enda som säger sig veta att de finns är korkade spågummor som åker omkring i program på Tv4+ o låtsas veta vad de pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Seriöst ni som tror på andar/spöken. kolla på det här: OMG! hon är besatt av mörkrets makter!!! En poltergiest!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 4 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Konstigt att jag aldrig sett ett spöke, hört ett eller sett nåt röra sig av sig själv, precis som om DET INTE FANNS SPÖKEN/ANDAR. Enda som säger sig veta att de finns är korkade spågummor som åker omkring i program på Tv4+ o låtsas veta vad de pratar om. Du ju inte precis förvänta dig att se spöken var som hälst I din vardag. Du vet uppbarligen inte alls vad du pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 nä, det vet du inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Jag har aldrig sätt någonting som fått mig att tro på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 det finns ingen logisk eller vettigt förklaring VARFÖR dom "finns". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 om dom finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 ja det var därför jag skrev ""finns"". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 (redigerat) Seriöst ni som tror på andar/spöken. kolla på det här: OMG! hon är besatt av mörkrets makter!!! En poltergiest!!! oj kolla, en fiskelina som är fastknuten på en pinne. Redigerat 14 April 2007 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.