Slasktratt Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 (redigerat) Plocka hem en PC emulator från Emulator-zone men kom ihåg att det endast fär vara på din dator i 24 timmar OM du inte har CS på PC. Har man spelet man hämtar hem på en annan dator är det tillåtet till 100% att ha emulator. Och jag antar att ni mac ägare accepterar detta och INTE hämtar hem pc emulatorn om ni inte har en PC med cs. Redigerat 18 Mars 2004 av Broder Kassler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 e itte emulator en olaglig grej? ele har jag helt fel? det brukar jag ha så jag bara undrar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 e itte emulator en olaglig grej? ele har jag helt fel? det brukar jag ha så jag bara undrar? Kolla vad jag skrev..Har du CS på en PC för du ha en pc emulator med cs..har du t.ex ps2 med James Bond så får du ha en ps2 emulator med jamesbond Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Finns inte på MAC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Klart att cs finns på mac men man använder inte steam utan Mac Ry-Counter Strike. Typ ingen som spelar så jag har en emulator som jag spelar Steam med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 är det ett data spel Nej värkligen inte !! Det är ju ett hata spel !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 det kan man inte det har inte så mycket minne i sin skalle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 näna, det är ju bara 160 GB på den med minst minne...duh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg