Gäst OneDream Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Vilket spel kommer du köpa när du köper ps3 eller nästa gång du köper spel? Det skulle vara intressant vad ni tycker om för spel! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magge97 Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Ja. :) Jag vill veta om "Motorstorm" är bra. Jag har hört VÄLDIGT bra kritik om den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Motorstorm är enda jag testat på PS3 och då bara någon bana. Men det verkar mycket kul och lär bli ett av de spel jag köper när jag skaffar PS3 =) Så härligt att få åka omkring bland massa olika fordon och krossa dem. Men det lär dröja innan jag skaffar PS3. Planerar att köpa en ny dator snart och det blir inte billigt. Men när jag väl skaffar PS3 ska jag ha Final Fantasy XIII och Motorstorm =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 FF XII, GTA IV, Motorstorm och Assassin's Creed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Vertua Tennis äger,har kört det hemma hos en kompis och grafiken var otrolig och så var det även jävligt roligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Jag har ju inte PS3(körde hos en kompis..Hallonsaft här på fuska) men ett spel som jag tyckte var riktigt bra var Resistance Fall Of Man.Men sen kommer såklart Virtua Tennis 3, Motorstorm har också grym cool grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 jag har ridge racer 7 och jag ska köpa motorstorm of fall of man recistance :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Jag tänker skaffa Tekken 6, Elder Scrolls IV: Oblivion och GTA IV, fast inte alla på samma gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Alla som jag tycker är roliga :D D.v.s Våldspel, Yrkesmördarspel (T.ex Assassin's Creed) Allt som innehåller blod och/eller förstörelse :evil: :cool: :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Har inget PS 3 än men funderar på att köpa de när Gta IV kommer ut :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 har hållt på att samla och nu är det verkligen nära att jag får 6000 kr. (jag kommer köpa mitt ps3 när jag får typ 6500) då kommer jag nog köpa, motorstorm och nhl 08 (nhl 08 kommer jag köpa, helt säker) jag kommer nog att köpa gta IV också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Motorstorm för jag tycker om bil spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.