Anderzzon Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Tjenare. Jag har fått låna halo 2 av en polare, men när vi skulle start det på xbox live så funkade det inte! Det står typ ''You have and important messenge from xbox live go to Account manegment to read it'' Jag gör det men det finns inga meddelanda? Kan någon som har haft samma problem hjälpa? :) till 360 ofc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Men. går det inte att göra något efter Meddelandet? Jag Har inte varit med om något Liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 26 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Jag hittar inget medellande :( man kommer till massa potions till 360 accountet, sen om man går ut startar halo 2 igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Hänt samma för mig, men ja försökta med splinter cell dubble agent till vanliga xbox:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doublem Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 det e precis vad som händer för mej just nu!!!! vad ska man göra? :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_apan Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 SPLINTER SELL ÆGER TYCKER JAG! JAG HAR 500 I LEVEL!!!!!11111111111111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 SPLINTER SELL ÆGER TYCKER JAG! JAG HAR 500 I LEVEL!!!!!11111111111111 *suck* Problemet är att ni har föräldrakontroll inställt på de gamla Xbox-spelen. Gå till options menyn och inaktivera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
superlordx Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 (redigerat) Tjenare. Jag har fått låna halo 2 av en polare, men när vi skulle start det på xbox live så funkade det inte! Det står typ ''You have and important messenge from xbox live go to Account manegment to read it'' Jag gör det men det finns inga meddelanda? Kan någon som har haft samma problem hjälpa? :) till 360 ofc. du måste ha sladen och så måste du ha ett xbxlive konto :) Redigerat 23 Juni 2007 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Eller så kan det också vara ert live som är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Nej, det är att han har gjort så att det inte går att spela spel över en viss åldergräns, "Parental Controll", precis som Wave sade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Okej, men jag fick iaf ett likadant medelande när mitt live var slut på den gamla Xboxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Xbox 360 forumet, ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.