Hoppa till innehåll

Vad Händer Med Flickor Nu?

wildwolf

Rekommendera inlägg

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Lägg ner chatten och håll er till ämnet.

Vill grabben aldrig dricka så låt honom göra de då, vad påverkar det dig Hummern? Jag tycker nissling gör ett bra val som inte vill supa, det är idiotiskt och man har bara ihjäl hjärnceller.

"Oj va coolt."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjejparfym luktar ju gott. Hellre ha parfym än och lukta en vecka gammalt svett som många geeks gör.

Inte om det är 57 olika dofter som varierar från supersött till gott till svinäckligt, att de har tjugotio liter på sig av parfym och att parfymerna fräter sönder näsan samtidigt. Faktiskt.

Jag går på en IT-skola där jag är enda tjejen i min klass iaf, så där är det bara jobbigt med vissa som luktar nördigt. :P

Sen är de andra klasserna mer blatteaktiga där killarna försöker se rika ut med märkeskläder och parfymer men de lyckas inte så bra och inte heller kan man gå nära dem för de röker också.

Håller med om att det är många som använder för mycket parfym, men parfym kan lukta riktigt gott i rätt mängd + att det går bra hem hos killar ^^ gillar att ha en lagom mängd på mig för då känner man sig fräsch.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nissling

Jag tycker nissling gör ett bra val som inte vill supa, det är idiotiskt och man har bara ihjäl hjärnceller.

Tack. För övrigt finns det inga som går i min klass som bor i min lilla stad, tar buss varje dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kommer testa det, tro mig. Ungdommar är inte likadanna som för 20år sen, ungdommar testar på allt för kompistrycket.

Draghon, iallafall i min skola så finns det tjejer som lägger tillräckligt med parfym så det inte stinker. Jag vet inte vilka människor du lever bland =)

Okej, så det är därför jag aldrig testat det? Vill man inte testa så gör man det inte, hur svårt kan det vara? Om man inte klarar av att säga ifrån så är man bara en feg vekling.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

Om man försöker få kompisar och röker/super för att imponera på dem ska man nog tänka över vilka kompisar det är man försöker få.

Redigerat av Denieru
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte sagt att det är fel och säga ifrån.

Men sluta klaga på folk som röker, dricker eller snusar, det är f*n deras liv! De får också ha på sig vilken parfym eller smink de vill!

Likväl bryr man väl sig om sina medmänniskor? Man klagar på dem för att man bryr sig. Precis som ens föräldrar kan klaga, de klagar ju f*n inte bara för att klaga. De bryr sig om en och det finns en anledning till att det klagar. Samma här, du kan lätt förstöra ditt liv genom droger, varför inte försöka säga till på skarpen och rädda liv?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...