Gäst OneDream Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Skrivet 28 Mars 2007 Dom sa att dom måsta spara pengar för att kommunen sa det, Men så va det inte -.-. Vi levde endast på 200 kr veckan (av skolmatrial och vidare). Och nu har dom berättat att dom ska renovera hela altet: Måla om, Bygga bättre gymnastik sal, Nya bänkar, Nya klassrum , Nya skåp, Nya mål, (landbandy och fotboll),Nya böcker, Nya gungor Med massa mer. Och det ska ske i sommaren. Åh gissa! Vi ska börja i sjuan nästa år! BLÄ! :( Så då får vi ju inte ha dom nya sakerna. Tycker att det ska vara olagligt att ljuga så för en! Och jag tycker faktiskt att dom kunde gå ut med sanningen direkt! Eller? Vad tycker du? Citera
Zantera Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Skrivet 28 Mars 2007 Dom sa att dom måsta spara pengar för att kommunen sa det, Men så va det inte -.-. Vi levde endast på 200 kr veckan (av skolmatrial och vidare). Och nu har dom berättat att dom ska renovera hela altet: Måla om, Bygga bättre gymnastik sal, Nya bänkar, Nya klassrum , Nya skåp, Nya mål, (landbandy och fotboll),Nya böcker, Nya gungor Med massa mer. Och det ska ske i sommaren. Åh gissa! Vi ska börja i sjuan nästa år! BLÄ! :( Så då får vi ju inte ha dom nya sakerna. Tycker att det ska vara olagligt att ljuga så för en! Och jag tycker faktiskt att dom kunde gå ut med sanningen direkt! Eller? Vad tycker du? Min skola är största lugnarna också... På Nyheterna och i tidningen säger rektorn att våran skola är jättebra, fast det är Auschwitz 2 :P Citera
Gäst OneDream Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Skrivet 29 Mars 2007 Auschwitz 2 okej och det menas? Citera
Noiseless Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Skrivet 29 Mars 2007 OneDream, tänk positivt...Du har ju gjort skolan bättre för dom som ska gå i den skolan, nu kan du ju sova gott om natten. Citera
neVah Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Skrivet 29 Mars 2007 Här ska skola oxå renoveras rejält i sommar, men som tröst för att vi inte får leka i de nya sandlådorna så fick vår årskurs 50.000 att göra oss av på nöjen för xD Citera
Gäst OneDream Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Skrivet 30 Mars 2007 vi fick 7200 kr till klassresan sa dom idag :) Citera
Fruktnystan Skrivet 2 April 2007 Rapport Skrivet 2 April 2007 Auschwitz 2 okej och det menas? Auschwitz var ett tyskt fångläger/koncentrationsläger för judar under andra världskriget. Citera
Zantera Skrivet 2 April 2007 Rapport Skrivet 2 April 2007 Auschwitz 2 okej och det menas? Exakt så! :D Citera
Gäst LudvigRamone Skrivet 4 April 2007 Rapport Skrivet 4 April 2007 B.l.a mördades Edith och Mamma Frank där i duschen..De blev ihjälgasade(stavning)Pappan överlevde i Auschwitz och gav några Bokförlag rätten att sälja Anne Franks Dagbok :P Tror jag iaf...:P Citera
Fruktnystan Skrivet 5 April 2007 Rapport Skrivet 5 April 2007 Tror inte att dom kom till Auschwitz, eller? Citera
Boiuthh Skrivet 5 April 2007 Rapport Skrivet 5 April 2007 jo, men anne frank dog i bergen-belsen Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.