Gäst Xarph Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Hur lägger man upp spel på en sin hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Jag är inte så duktig på sånt här men om det är ett flashspel tror jag att du laddar upp spelet på någon sida och skriver in länken till spelet i html- scripten. (stor riska att jag har fel :cry: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 men jag vet ju inte hur man lägger upp spelet på nån sida ja använder dreamweaver 8 bara så att du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Jag vet hur man gör med det är ganska svårt att förklara, men jag ska försöka... (Flash) Först får du ladda ner spelet på din dator. Sen går du in i Dreamweaver 8 och öppnar din hemsida, klickar där du vill lägga spelet. Och sen så finns det en flash ikon om du bläddrar bland alla knappar där uppe. Klicka på den så kommer det upp en ruta när du ska importera flash... välj vilken fil, Klart :D Hoppas det funkar :blink: har för mig att det var så ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 men asså ja har gjort spelet själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 aha men då gör du samma fast lägger in den flash filen du gjort... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 det funkar inte när jag lägger in labyrinten.exe så händer det inget när ja öppnar hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 ok men ville du att man skulle ladda ner dom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Vad är det för ett spel? Man kan inte köra .exe filer i en webbläsare. om det är gjort i flash så ska det konverteras till swf tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 aa det är sant det får inte vara .exe filer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Läs på lite innan du svarar. För att kunna köra spel i webbläsaren kan man använda TegoSoft Express http://www.tegosoft.com/Web/Asp/ReqDL/ReqD...AME=TEGOWEBEVAL Glöm inte att du måste ladda upp filerna någonstans för att andra ska kunna ladda ner dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Jag trodde inte han hade tillgång till sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.