bananaphone Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Jag är på näst sista gubben man ska klara men det är några banor som det är så många kurvor och svängar i. Så jag måste ha en bil som är bra på sånt, men jag vet inte vilken bil som jag ska köpa. Tacksam för svar. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 jag har klarat av 99% (fattas en LÅDA till!... :P) du bör köpa en Lamborghini Gallardo. Jag skulle rekomendera Lamborghini Murcielago om man inte behövde klara sista bossen för att få den... men jag har den och allt funkar prima! :D PS! Gallardo är snabb och BRA i svängar! Så köp den, måla den lila, precis som Bam Margeras Gallardo ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 30 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Oj, jag skrev fel, jag har inte vunnit dem än men jag ska. Så jag behöver en bil som finns inan dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Testa Audi TT eller Ford GT de är ganska bra faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 31 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Aa, tack dem funkade bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Vad bra att de var bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Man ska ta en bil som har blandade egenskaper. Exotic eller var dom heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 6 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 okej, tack för tipset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Exotic ÄGER SKITEN UR ALLA andra bil klasser!! Ta den bara!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg