💬
Logga in
Fuska.se

Var Praoade Du..?

39 svar · startad

↗ till inlägget

Jag får inte praoa för ajg är bara 11år :rambo:

Öhm, jo det får du... Jag är också 11 år och jag ska precis som min kompis fireseagul praoa snart. Och får du inte tycker jag inte att du ska skriva onödiga saker som det där ;)

Jag praoade på ett bageri, tråkigt som f*n. Man fick inte äta någon deg och det ända man fick för allt besvär var en liten prinsess- tårta... <_<

Har praoat på ett tidnings tryckeri och hoss en rörfirma.

Har praoat på Jysk Bäddlager och en Pizzeria. :)

3 Apr 2007

Jag praoade på ICA Kvantum i Borås och EG Distribution som är centrallager åt bl. a. Åhlens

4 Apr 2007

Jag praoade på Handelsbanken :zzz:

Tips: Gör det inte!

11 Apr 2007

I 7:an praoade jag hos min pappa i Connex ( nu Veolia ).

Och idag så letade jag o min kompis efter prao till vecka 17 och vi ska praoa i en kiosk/videobutik.

Senast ändrad:

7:an ITE fabrik AB

8:an Fridafors bilservice /www.f-racing.com

9: Elservice

1:an Shell olofström :P

Lågstadie lärare. Rikigt kul folk såg upp till mig som en gud.

Dator ansvarig på "katedral skolan" i växjö.

Inte så svårt som jag trodde men det var rätt klurigt med alla virus och natverks uppdareringar.

18 Apr 2007

Var det roligt?

19 Apr 2007

1. Wettergrens storcash i mölndal. Fick arbeta både i butiken med bla prismärkning, ställa upp varor och mycket lätt städning och på lagret med att hämta saker fick köra gaffeltruck =D För detta slit fick jag: Ett presentkort på två biobiljetter, en låda godis och en penna jag hittade under disken.

2. Dockside restaurang. Fick arbeta med saker som att skala lök, göra sallader, strimmla kyckling, riva morötter, klyfta potatis och servera. För detta fick jag: presentkort på biobiljetter och några sådana där chockladbitar man serverar till kaffet.

Praoat två gånger på 7 Knop som är ett café... var ganska fullt upp hela tiden fast ändå askul

Praoat på Swedish Intitute of Computer Science i gymnasiet... var väl helt ok

23 Apr 2007

Jag praoade på ica i Nossebro en gång och det var väldigt tråkigt. För man hade 30 min. på sig att lasta av nästan 35 varor till hyllor tvärs över hela affärn :angry: :angry: :angry:

Senast ändrad:

29 Apr 2007

Senast praoade jag på SFbokhandel i stockholm i Gamla stan.

Det var ganska kul. Efter fick man 150 kr att göra av med i butiken på vad man ville, och 35 % rabatt.

Senast ändrad:

4 May 2007

Ska Prao tisdag onsdag som kommer

5 May 2007

Ska praoa på Röda Korset de kommande två veckorna. Jag ser väldigt fram emot det... typ... Hyfsade tider dock. kl 10.00 till 15.00

Ska sortera kläder och packa upp en massa skit...

↗ till inlägget

Jag praoade på ica i Nossebro en gång och det var väldigt tråkigt. För man hade 30 min. på sig att lasta av nästan 35 varor till hyllor tvärs över hela affärn :angry: :angry: :angry:

haha ;D

Fedt najs me en Nossebroare till här :D

Praoat där ja me, men ja tyckte de va kul^^

jag ska praoa på en affär var tvungen ingen annan stanns att praoa :(

8 May 2007

Ska praoa den här veckan, på torsdag :)

Då ska jag praoa på en Fiske Industri (Fiske redskap, inte fiskar i sig).

Min systers man är chef på lager avdelningen så där kanske man till och med får lite cash :)

Berättar sen på torsdag hur det var om jag nu hinner :P

Jag antar att mitt prao ställe kommer roxa fett :D

*Jag kanske praoar på göteborgs kex*

Pappa har hjälpt dom där med datorer typ,så han ska fråga om jag får praoa där.

:P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in