Apakalsong Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Har en vilja att bli helikopter pilot atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Skådespelerska, sångerska är också ett annat alternativ :)Jag vill bli en rockstar! Ska börja spela gitarr nu, jag hoppas jag blir asbra så att jag kan spela alla mina drömmars gitarrsolon, men det är nog inte ett riktigt yrke ändå. Skapa band?Spelar både gitarr och bas :D Personlig pennvässare åt lata kontorister. Det kan man nog tjäna 25 kr/h på ;) Nej, men skämt åsido, jag skall som sagt satsa på lastbilsförar-yrket.Nja, tror inte att det finns så välbetalda jobb nu för tiden, men dom är riktig slöa kanske du iallafall kan få 10kr/h XD Jaja, ontopic: Rymdforskare har varit min dröm sedan 2an :DAnnars är det rockstjärna som gäller, så jag har en teoretisk och praktisk dröm att uppfylla :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Vet inte om jag skrivit här förut. Men vill bli Boxningsproffs eller polis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 (redigerat) Professionell gamer på heltid hade inte suttit fel. B) Redigerat 27 Januari 2011 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 nja,, inte på den sidan som jag har tänkt så äre inte så svårt, men det krävs många års erfarenhet, kontaktnät, samt startkapital,, men livet har ju knappt börja :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Fotbollsproffs eller något inom e-sport hade ju inte suttit fel. Lite mer seriöst så hade jag kanske kunna tänka mig att jobba i något liten datorbutik eller liknande. Ingen stor butik som typ elgiganten, kanske starta eget? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Spelgrafik vill jag jobba med :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HHAHA Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Jag vill bli något som har med religion att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Matematiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Programmerare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Machinima Director. B) http://www.youtube.com/watch?v=VLXRC04_GJ0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shr00m Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 (redigerat) Jag kommer inte bli något, inte om man tänker på hur det går i skolan just nu. Redigerat 11 Mars 2011 av shr00m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.