Solen30 Skrivet 6 Augusti 2016 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2016 Sjuksköterska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
juliettejacks Skrivet 6 Augusti 2016 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2016 polis skulle jag vilja bli, dock ingen bra lön, dåliga arbetstider, håller mest ordning på alkoholister i stan så vi får se hur det blir med det där :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 Augusti 2016 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2016 (redigerat) Jag vill jobba med maskininlärning och artificiell intelligens (dock kul att se att jag, inte så förvånande, svarade matematiker för sex år sedan)! Redigerat 7 Augusti 2016 av Mezox 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heiellan Skrivet 7 Augusti 2016 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2016 Delfinskötare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emmie89 Skrivet 11 September 2016 Rapport Dela Skrivet 11 September 2016 sjuksköterska i hemtjänsten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 17 September 2016 Rapport Dela Skrivet 17 September 2016 pimp 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 17 September 2016 Rapport Dela Skrivet 17 September 2016 nåt med spel kanske proffisonell (stavning xd) spelare eller spel görare :D 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ejmil Skrivet 24 Februari 2017 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2017 Vill bli astronaut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 25 Februari 2017 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2017 knarbaron eller sanitetstekniker 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Mars 2017 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2017 Bang bus-förare. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xenu1 Skrivet 19 Mars 2017 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2017 Underhållare. Klassisk entertainer helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ejmil Skrivet 28 April 2017 Rapport Dela Skrivet 28 April 2017 Eller vill jag bli svetsare,betong arbetare med andra ord något samhällsnyttigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.