Slan Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Trummis i ett punk-band. B)Nice. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Ska satsa på att bli elektriker. Fast dröm jobbet är ju att spela gitarr/bas i ett stort band :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Plan A - Regissör Plan B - Brandman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Strippa På Strippklubb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Strippa På StrippklubbÅh, jag som trodde strippa på Lidl. :/Fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Strippa På StrippklubbÅh, jag som trodde strippa på Lidl. :/Fint! fan ska lidl med en strippa till? lidl kan vl få sitt billiga godis att strippa :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Strippa På StrippklubbKontakta mig när du börjat. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Programmerare är det gott om jobb av och är rätt intresserad av det så får väl satsa på det B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Strippa På StrippklubbKontakta mig när du börjat. :D okej.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 typ musiker elr kustbevakare. räddningstjänsten verkar också najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Plan A,Fotboll eller innebandyproffs på heltid. Plan B,Pilot . Plan C,Snutjävel. Plan D,Arbetslös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Programmerare är det gott om jobb av och är rätt intresserad av det så får väl satsa på det B)Beror ju lite på vilken typ utav programmerare..Spelprogrammerare är det en hård konkurrens på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.