Distinction Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 (redigerat) i Rang ordning. 1: IT-Support eller liknande. 2: Elektriker. 3: Kock. 4: Polis. Redigerat 25 Augusti 2010 av alexanderice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Musiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Trummis för ngt band eller någon Tekniker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 (redigerat) 1: Bartender 2: Kock, bagare 3: Veterinär 4: Ambulanstjänst I ordning Redigerat 26 Augusti 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Drömyrket för mig står mellan diabetesläkare och driva eget företag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Drömyrket för mig står mellan diabetesläkare och driva eget företag.Måste ju bara fråga... Varför just diabetes? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Måste ju bara fråga... Varför just diabetes? :) För att jag har fått en gedigen erfarenhet från det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Måste ju bara fråga... Varför just diabetes? :) För att jag har fått en gedigen erfarenhet från det. Då tycker jag du borde köra hårt på den inriktningen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Varför undrar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Varför undrar du?Mest bara för att det är vanligare att folk bestämmer sig för att bli läkare, men är inte helt bestämda på någon speciell inriktning. I alla fall bland de jag pratat med. Blev lite nyfiken helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Någon slags elektriker var det väll tänkt att man ska bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kollaps Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 http://www.smh.com.au/ffximage/2006/11/09/jim_morrison_narrowweb__300x425,0.jpg Morrison gjorde samma sak, its been done. Hitta något annat troll. .. fast The Doors var ju legender redan innan Morrisson dog, och man vet ju inte riktigt säkert hur det gick till. Men allt pekar väl på drogerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.