magnus_the_gamer Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Breaking the bank Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 From Zero To Hero på vice city stories jag glömde nästan bmx time trails Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 (redigerat) Hmm...vet inte Redigerat 3 Maj 2007 av nizze23 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanandreas11 Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 jag tycker att black project är as roligt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 mitt favorit uppdrag är när man ska köra Wozzi den blinda gubben till en gränd och så går man där inne och sen ska man skjuta fienderna som kommer det roligaste med Wozzie var när man skulle köra hem honom till sitt hus och när man är framme så springer han in i en tegel vägg:D :cool: :cool: hahahaha as garvade:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 sista uppdraget när man ska döda big smoke för det är långt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Ni vet när den där Gangster snubben hade fest i ett hus i CJ område (i gtaSa ) så kommer ett annat gäng så blir det skön Gangster stämning för CJ gäng ställer upp bilar på rad för att spärra och för bra cover, gömmer vi oss backom och så kommer "lila" gänget och man tar dom så lätt med koder :P Roligaste är Jakten med Motorcykel och smoke backom eller körde han ? mins inte bara att det va svin kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanandreas11 Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 just bussnies heter det där mafia uppdraget med big smoke :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg