Fruktnystan Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Ah, Shivering Isles. Oblivions största mod hittills, 993 mb stor. 2400 MS, ca 300 kr kostar den, och jag har köpt den. Det har ni också, såklart. Eller hur? Ni som har köpt den, vad tycker ni om den? Vad har förbättrats eller försämrats med spelet? Jag älskar iallafall modden. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Kan du säga vad som har ändrat i spelet? har faktiskt också tänkt på o köpa det. Finns det nån sida där man kan läsa om allt som ändrats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Testa Gamesradar.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Jo, jag funderar också på att köpa det. Det verkar ganska nice ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 fungerar de även på nerladdad version av oblivion ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Det borde det väl, antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Det måste väl fungera även om du skaffat det på ett olaglit sätt.. (Om du nu har det, om du skaffat det på ett laglit sätt så går det garanterat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 (redigerat) Ska nog inte köpa det pga att jag sparar till C&C3 och att det är vissa småsaker som jag stör mig otroligt mycket på. T.ex att fienderna blir bättre när jag blir det (det gör att man kan spela igenom spelet på lvl 1 och tar bort betydelsen med att träna upp en gubbe till hög lvl) och att man kan få de bästa grejjerna redan på level 20 (daedric). Redigerat 2 April 2007 av xpliT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Ska nog inte köpa det pga att jag sprar till C&C3 och att det är vissa småsaker som jag stör mig otroligt mycket på. T.ex att fienderna blir bättre när jag blir det (det gör att man kan spela igenom spelet på lvl 1 och tar bort betydelsen att göra en gubbe med hög äg-kapacitet) och att man kan få de bästa grejjerna redan på level 20 (daedric). det finns en modd som ändrar det någonstans.(kommer inte ihåg vart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Men det här är Xbox 360 forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Men det här är Xbox 360 forumet. Jaa, men det går att modda på 360 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xanadu Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Laddade ner Shivering Isles idag, och det tog väldigt lång tid, nästan 2.5 tim. Men hur ska man göra för att aktivera det? Jag har simmat runt och kollat utanför Bravil men kan inte hitta någon ö! Är väldigt tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.