ShitBreakSean Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Hittade nyss en video där en kille gör riktigt sköna imitationer , spec. Bush, Sean Connery och Napoleon Dynamite, skrattade nästan ihjäl mig på flera ställen, men det är väl bara jag det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Älskade den. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 HAH! Den var mkt bra..! Gillade den med Bush :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Hehe..riktigt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Han var riktig skön. Några imitationer var ju roligare än andra men han var riktigt grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 riktigt grym var han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Ha! As bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 han var ju bra som bush xD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 4 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Den här är riktigt kul tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Den här är riktigt kul tycker jag... såg den skitkul:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.