XX2 Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Najs :D :P :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Ojojoj :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Är ni säkra på att det inte är Admin som skojar igen? Sry för offtopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 nej för jag har testat :) skitkul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Och då var tjänsten stängd efter ett par lyckade timmar. Totalt så skickades 950st "debiterings" SMS ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 (redigerat) Hög nivå på humor detta! :) Mina kompisar var snabbt inloggade på msn för att fråga vad f*n jag höll på med! Haha :) Redigerat 2 April 2007 av Avregistrerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 hoppas det blir nått roligt nästa år ocså :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 ROLIG :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 hoppas det blir nått roligt nästa år ocså :) Hoppas jag med :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.