Rullis Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Ursäkta, men vad är Wild Kids? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Ursäkta, men vad är Wild Kids? De lever som Tarzan typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Jag spyr och skrattar samtidigt när jag ser det. Det är obehagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Fredrik tror jag det är, tror han är med i lejonen bor i stenungsund nära mej :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Ursäkta, men vad är Wild Kids? Tarzan? Tarzan springer inte runt i märkeskläder mitt i skogen, får massa gratis (Yogurth, smörgåsar, smör m m), Joe Labero kommer inte och trollar för honom, Tarzan törs ta tag i en mört utan att använda jackan som skydd emellan. Jodå, det är ju "jättesvårt" att klara sig där ute i "ödemarken"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 bästa humorprogrammet ngnsin sitter och dör av skratt när jag kollar =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 jag hejar ppå piggsvinen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Ursäkta, men vad är Wild Kids? Fin reflektion :D Nej men, det skulle faktiskt vara bättre om dom inte hade skådespelat lika mycket utan istället gjort det på riktigt... Eller så kunde de haft bättre skådespelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Det suger! Haha den där Julia lr vad f*n hon heter bor i samma stad som mig^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Jag tror bladlössen vinner... Eller hoppas på det iaf. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Jag tror bladlössen vinner... Eller hoppas på det iaf. :) dem e bra, fast dem har de inte så bra inom laget ju, sara och stefan bråkar ju om vem som ska få släcka brasan på kvällen !, de e spännande, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 precis, och jonas är kär i rebecka. får se hur det här slutar... seriöst... kan man bli mer lill-gammal ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.