Elias Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 ja, som titeln säger...asså jag vill bränna film på en cd och jag vet inte hur man gör?, hur gör man??? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 En fråga till dig: Har du Nero? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 ja, som titeln säger...asså jag vill bränna film på en cd och jag vet inte hur man gör?, hur gör man??? :( Du måste ha nero tror jag, å en DVD skiva, men varför har du en film på datorn ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Man behöver ju såklart inte nero, man kan ju ha Ashampoo och andra program också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 killar eller hur man ska ha brännare också eller så går det utan dvd brännare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 CD eller DVD? Program? Format (vanligt data, Vide-CD...)? Användning? Exempel på frågor som måste besvaras om du vill ha ett svar som hjälper dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 man får väll inte prata om sånt här på fuska .se :huh: så länge filmen e din ORGINALA som du vill ha 2 av av nått skäl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 man får väll inte prata om sånt här på fuska .se :huh: så länge filmen e din ORGINALA som du vill ha 2 av av nått skäl Nu tkr jag du ska sluta klaga, såklart han får bränna och såklart man får prata om det. Han kanske har filmat sj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 (redigerat) ja det så klart men läs reglerna ffs du kan ju sluta klaga på mig Redigerat 3 April 2007 av RoxZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 ja det så klart men läs reglerna ffs du kan ju sluta klaga på mig -.- Jag försöker bara hjälpa dig och du kommer med "läs reglerna for fuck sake" du kanske ska läsa reglerna som påstår att han bryter mot regler... Jag kan f*n reglerna utantill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daaniiel Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Om du har en film som är under 700mb t ex. Då kan du bränna ut den som datafil på Cd-skivan du ska använda. Men din dvd spelare ska då klara divx. Hoppas du förstår! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.