Elias Skrivet 2 April 2007 Rapport Skrivet 2 April 2007 ja, som titeln säger...asså jag vill bränna film på en cd och jag vet inte hur man gör?, hur gör man??? :( Citera
Noiseless Skrivet 2 April 2007 Rapport Skrivet 2 April 2007 ja, som titeln säger...asså jag vill bränna film på en cd och jag vet inte hur man gör?, hur gör man??? :( Du måste ha nero tror jag, å en DVD skiva, men varför har du en film på datorn ;) Citera
Gäst Bisuta Skrivet 2 April 2007 Rapport Skrivet 2 April 2007 Man behöver ju såklart inte nero, man kan ju ha Ashampoo och andra program också :) Citera
Krle Skrivet 2 April 2007 Rapport Skrivet 2 April 2007 killar eller hur man ska ha brännare också eller så går det utan dvd brännare Citera
Mezox Skrivet 2 April 2007 Rapport Skrivet 2 April 2007 CD eller DVD? Program? Format (vanligt data, Vide-CD...)? Användning? Exempel på frågor som måste besvaras om du vill ha ett svar som hjälper dig. Citera
Gäst RoxZ Skrivet 3 April 2007 Rapport Skrivet 3 April 2007 man får väll inte prata om sånt här på fuska .se :huh: så länge filmen e din ORGINALA som du vill ha 2 av av nått skäl Citera
Gäst Bisuta Skrivet 3 April 2007 Rapport Skrivet 3 April 2007 man får väll inte prata om sånt här på fuska .se :huh: så länge filmen e din ORGINALA som du vill ha 2 av av nått skäl Nu tkr jag du ska sluta klaga, såklart han får bränna och såklart man får prata om det. Han kanske har filmat sj? Citera
Gäst RoxZ Skrivet 3 April 2007 Rapport Skrivet 3 April 2007 (redigerat) ja det så klart men läs reglerna ffs du kan ju sluta klaga på mig Redigerat 3 April 2007 av RoxZ Citera
Gäst Bisuta Skrivet 3 April 2007 Rapport Skrivet 3 April 2007 ja det så klart men läs reglerna ffs du kan ju sluta klaga på mig -.- Jag försöker bara hjälpa dig och du kommer med "läs reglerna for fuck sake" du kanske ska läsa reglerna som påstår att han bryter mot regler... Jag kan f*n reglerna utantill. Citera
Daaniiel Skrivet 5 April 2007 Rapport Skrivet 5 April 2007 Om du har en film som är under 700mb t ex. Då kan du bränna ut den som datafil på Cd-skivan du ska använda. Men din dvd spelare ska då klara divx. Hoppas du förstår! :gitarr: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.