Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

jag är vid det där castle town templet har har mött den där bossen som inte är en boss (vid templet där man får det där vapnet som man kan flytta statyer så är det den bossen) och vad ska jag göra sen.

10 fm till den som svarar först

Skrivet

jag är vid det där castle town templet har har mött den där bossen som inte är en boss (vid templet där man får det där vapnet som man kan flytta statyer så är det den bossen) och vad ska jag göra sen.

Du är inte vid templet i Castle town. Du är i Temple Of Time. När du fått staven så ska du sikta den mot en svart staty typ och transportera den ända ner till entren där det bara stod en staty vid sidan av bossrummet. Det är lite tidskrävande men det går. Bossnyckeln hittar du vid rummet med de stora vågarna, om du hookar upp dig till rummets topp och spinner längs väggen så kommer du till rummet där bossnyckeln finns.

Hur man klarar bossen; Det är den klassiska spindelbossen med ett känsligt öga, när du möter honom så skall du först skjuta en pil på hans öga, sen när han ramlat ner så ska du skjuta liv i en stor staty i ett av hörnen. Då så svinger du med staven så att den stora statyn slår Armoghoma. Upprepa 3 ggr så vinnr du !

Skrivet

nej. jag menar det templet som du pratar om. den bossen man möter då man får staven. det är den jag menar. den bossen får man ju möta en gång till i castle town (något liknande i alla fall).

det är svårt att förklara men det får duga.

Skrivet

Du måste förklara bättre vars du är. Det enda jag fattar är att du är i Hyrule Castle och har mött en Iron Knuckle, men man möter flera Iron Knuckles där.

Vilket rum är du i?

Skrivet

Du måste förklara bättre vars du är. Det enda jag fattar är att du är i Hyrule Castle och har mött en Iron Knuckle, men man möter flera Iron Knuckles där.

Vilket rum är du i?

ehh... jag har bara mött en och jag är i det rummet där man ska bilda en trappa igenom att tända och släcka sådana dör mini stolpar
Skrivet

Jaha då ska du tända alla facklor. Sen släcker du en utav dom tror det är den som man sänker golvet längst bort med. Tror det är den som är närmast höj och sänk golvet av dom dubbla facklorna. Du släcker den med bomurangen.

Skrivet

Jaha då ska du tända alla facklor. Sen släcker du en utav dom tror det är den som man sänker golvet längst bort med. Tror det är den som är närmast höj och sänk golvet av dom dubbla facklorna. Du släcker den med bomurangen.

jag är åvanför där. jag har gjort det som du nyss sa och nu är jag där jag kan välja två vägar.
Skrivet

Du ska skjuta på tavlorna så händer något. Kommer inte ihåg för det var länge sen nu. Men bakom en tavla så fattar du. Nu kom jag ihåg: Du ska skjuta ner en tavla i det mörka rummet och tända facklorna i årningen som visas.

• Skapa ny...