mahed Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 min favo e sagan om rinen den första delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Star wars lll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 The Green Mile/Falling Down. Dom är lika bra. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Den Gröna Milen Nyckeln Till Friheten Cast Away Forrest Gump Band of Brothers Saving Private Ryan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HazMupp Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Listan: Saving PvT Ryan The Grudge The Grudge II The Ring Enemy At The Gates SÅ KLART :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Blood Diamond (bio) - Handlar om diamant smuggling i Sierra Leone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Jag tycker att Nyckeln till friheten är den bästa filmen. Detta för att det är en fascinerande och rörande berättelse, allt med filmen är utav högsta kvalité. ---- Jag orkar inte skriva recensioner nu, men jag tänkte ändå betygsätta några filmer som jag har sätt den senaste tiden (vissa favoritfilmer, vissa inte) Bortspolad - 4/5 Crank - 2/5 Domino - 3/5 Djävulen Bär Prada - 1/5 På andra sidan häcken 3 ½ / 5 Stargate - 4 / 5 Wallander 13 - Hemligheten - 4 / 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 The Grudge The Grudge II The Ring The Ring II Dawn Of The Dead Saw III Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Shaun of the dead Borat Eight legged freaks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Epic Movie, Forrest Gump, V för Vendetta, Torkel i Knipa, men senn så finns det ju massa andra bra^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Den Gröna Milen Nyckeln Till Friheten Cast Away Forrest Gump Band of Brothers Saving Private Ryan Nåt säger mig att du gillar Tom Hanks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donnie Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Donnie Darko är den absoluta favoriten. Andra bra filmer är Saw, Life of Brian, Monty Python And The Holy Grail, Scarface och Fight Club. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.