Subzero Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Bästa serien som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 sjukt bra ! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Jag tycker inte den är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Bläh sämsta som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Det är ju F*n Ägande sjukt braaa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andreas123 Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 :bah: Det är ju BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Sugit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Kan nån säga lite mer specifikt vad som suger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Kan nån säga lite mer specifikt vad som suger? Det är så amerikanskt, det tar liksom aldrig slut eftersom dom måste mjölka o mjölka konceptet i flera år sen när tittarna tröttnat på serien så lägger de ner serien med nån hal sjaffsigt slut. Bättre o kanske ha 10 avsnitt och sen avsluta det hela med ett fräsigt slut istället för att tjata ihjäl oss. Finns massor mer jag inte gillar med PB men det tar jag nån annan gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Alltid, alltid, alltid extremt bra, spännande och coolt. Min mamma är så nervös när hon tittar på det att hon får sluta titta, jag ljuger inte, hon är sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.