Hoppa till innehåll

Tycker Ni Ps3 E Bättre Skriv Det!


mahed

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

ja, den är bättre och det kommer mycket bättre spel till ps. finns inte så många titlar än, men ps har alltid kommit med dom bästa spelen. men 360'n har sin charm också. den är t.ex mycket bättre (enligt mig) när det gäller online-play, både spelmässigt och funkionsmässigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

Mahed kom snälla inte hit och gör massa dumma trådar, ingen bryr sig ändå.

 

jag är ingen fanboy, men jag FÖREDRAR Xbox framför nått annat då det är möjligt att spela online (PS3 har världens sämsta internet typ) och det finns fler spel till Xbox och bättre, PS3 har ungefär 10-30 spel ute och bara ett litet fåtal är bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mahed kom snälla inte hit och gör massa dumma trådar, ingen bryr sig ändå.

 

jag är ingen fanboy, men jag FÖREDRAR Xbox framför nått annat då det är möjligt att spela online (PS3 har världens sämsta internet typ) och det finns fler spel till Xbox och bättre, PS3 har ungefär 10-30 spel ute och bara ett litet fåtal är bra.

 

Men ps3:s internet ligger ju fortfarande på beta.

det kanske blir bättre när det är klart

 

 

 

Det var ett svårt val.

Ps3 har ju blu ray spelare och bättre prestanda samt att den är tyst som en valnöt.

 

xbox har ju bättre spel, bättre kontrolldosa och xboxlive.

men den låter nästan som en dammsugare och har inte bluray spelare :(

 

 

ps3 är bättre enligt mig för den har fler funktioner.

Xbox 360 är nog mer för hardcore spelaren som bara spelare spel på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skaffade mest min 360 för att köra live. när det gäller single-player spel så är ps bäst utan tvekan. finns ju oändligt med sjukt bra spel till ps2an och bara nåra få till xbox. och dom flesta bra spelen kommer ju från capcom som satsar mest på just ps. dom lyckas nästan alltid. utan tvekan dom bästa spelutvecklarna. det enda spelet jag vet från capcom som inte har varit i världsklass är monster hunter. dead rising verkar inte så superbra heller.

Redigerat av kn3ckarn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skaffade mest min 360 för att köra live. när det gäller single-player spel så är ps bäst utan tvekan. finns ju oändligt med sjukt bra spel till ps2an och bara nåra få till xbox. och dom flesta bra spelen kommer ju från capcom som satsar mest på just ps. dom lyckas nästan alltid. utan tvekan dom bästa spelutvecklarna. det enda spelet jag vet från capcom som inte har varit i världsklass är monster hunter. dead rising verkar inte så superbra heller.

 

Nästan inga bra SP-spel!?

Ja, du kan ju tycka vad f*n du vill...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skaffade mest min 360 för att köra live. när det gäller single-player spel så är ps bäst utan tvekan. finns ju oändligt med sjukt bra spel till ps2an och bara nåra få till xbox. och dom flesta bra spelen kommer ju från capcom som satsar mest på just ps. dom lyckas nästan alltid. utan tvekan dom bästa spelutvecklarna. det enda spelet jag vet från capcom som inte har varit i världsklass är monster hunter. dead rising verkar inte så superbra heller.

 

 

jepp..

 

dom finns, men inte i lika stort urval som till ps.

det börjar se lite mer lovande ut på 360'n, men hur många spel hade xbox som var exklusiva till xbox? typ halo? finns tusentals exklusiva SP-spel till ps2an som är extremt bra och ps3an kommer snart vara ikapp 360'n också. ge det ett år.

Redigerat av kn3ckarn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...