Inside Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Samma här. Jag har också lätt att skriva och läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Varje gång jag gör redovisning vrickar jag tungen. -.- Jag pratar jättefort, vet inte varför. :S Det bara blir så. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Så blir det ofta för mig också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Samma här faktiskt. Känns som man bara kör på för att få det överstökat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Själv tycker jag att det är roligt att redovisa, men inte alltid. Senast igår redovisade jag ett arbete om death metal på svenskan. Haha, en redovisning om Death Metal låter ju väldigt intressant! :P Själv har jag haft stora problem med redovisningar, men nu har jag det inte. Tänker kanske på det natten innan, men det är inget som stör mig något. Jag känner alla i klassen, och är inte rädd för att göra bort mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Jag hatar redovisningar, för att då måste man gå ända fram till tavlan, å läsa. Men det är ju värre ifall man skulle bli o rodna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Jag tyckte det var väldigt jobbigt innan, men nu är det lugnt... som Zantera skrev, nu känner jag alla i klassen och är inte rädd för att göra bort mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Det brukar gå bra för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 (redigerat) Min svenskalärare säger i alla fall: "Har inga problem med att redovisa". Det håller jag med om, men i bland kan jag bli nervös och prata för snabbt. Redigerat 24 April 2007 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.