Mumutio Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Det blir oftast inte riktigt likadant när man visar temat i theme creator som när man använder det på mobilen, snyggt iaf! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Det blir oftast inte riktigt likadant när man visar temat i theme creator som när man använder det på mobilen, snyggt iaf! :) tackar.:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Gör så att det blir på detta sättet msn.wav OBS. Ingen fil jag laddat ner... jag bifogade bara en fil och sen så lade jag in den i posten så blev det så sen ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Gör så att det blir på detta sättet msn.wav OBS. Ingen fil jag laddat ner... men jag försökte men när jag trycker på lägg till den här ........ så åkte den bort från bifogade filer :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 :P synd men adda min msn da :) [email protected] :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Snyggt.. Men vad heter programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Snyggt.. Men vad heter programmet? sony ericsson theme creator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Man akn inte lägga upp tmp filer på fuska.se Även jag har gjort ett tema fast det var lite mer avancerat än fupr05. fupr05 det var ett ganska simpelt tema med samma bakgrund på alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snowboy Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 (redigerat) coolt tema Redigerat 8 Maj 2007 av snowboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.