Str4ndB3rg Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Vet någon vart det finns en svensk server vill ha ett tips...hittar ingen svensk sever. Vad heter du på BF2 jag heter: H.Str4ndberg . Och söker klan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 mycket bra servrar är gotland-servrarna det är bara att sortera på gotland så kommer 6-7 st upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Alltså när jag går in på BF2 så finns det inga servers alls.... Helt cocco! Jaja... jag heter Goldfish På BF2. ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Alltså när jag går in på BF2 så finns det inga servers alls.... Helt cocco! Jaja... jag heter Goldfish På BF2. ;: Har du den senaste patchen då? Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Kontrollera att du har 1.41 och sök inställningarna i Bf2. Heter: =SWAT=Nicke(swe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 6 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 jag har fixat det jag lirar på internet nu. Men det är min storebrors konto också. heter exakt så här: H.Str4ndberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Jag kör Battlefield demo så ni kan bara se mig på vissa servrar. Jag heter M.rSnow (gissa farifrån jag fick det..) Nice jag tror jag har sett dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.