Dahliz91 Skrivet 8 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Du ska bara lägga 1.03 trainern i spelmappen och uppdatera spelet så mycket det bara går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeus_hbg Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 (redigerat) Det funkar fortfarande inte ... Kan det vara för att min verion är den vanliga och inte kane edition? Redigerat 8 April 2007 av zeus_hbg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Offtopic: Ändrade titel Ontopic: Försök att ta reda på vilken version du verkligen har av spelet. Dvs versionsnummer. Ex: 1.00, 1.03 osv. När du vet detta så ladda ner rätt trainer och packa upp den i spelets mapp. Därefter startar du trainern och därefter spelet. När du väl är inne i spelet så skall trainern fungera. Om det ändå inte fungerar så skriv vilken trainer du använder och vilken version du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeus_hbg Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Hur ser man vilken version av spelet man har då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 8 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Ingen aning men om du har Kane version så uppdaterar du tills det inte går mer. Då har du 1.03 men har du Kane edition? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeus_hbg Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 har inte cane edition utan de vanliga och de värkar som jag har 1,04 nu efter jag uppdaterat så får prova med verion 1,03 finns ju ingen nyare ... Spelet hänger sig och utför förbjuda åtgärder när jag startar med fusket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Finns nu en trainer uppe för v1.04, se http://www.fuska.se/spel/pc/command__conqu...fusk-s9711.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EE lover Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Det Finns en hemsida med updates och trainers: http://m0006.gamecopyworld.com/games/pc_cc...rium_wars.shtml Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.