The Moose Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 (redigerat) Gokväll allihopa. Jag och Cyphris håller på att fixa en Lost Planet match och vi behöver folk. Adda Yalliqhan eller CCyphris and join the online sensation now! To victory! Segt det är i Fuska nuförtiden. :( Redigerat 6 April 2007 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andreas123 Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Gokväll allihopa. Jag och Cyphris håller på att fixa en Lost Planet match och vi behöver folk. Adda Yalliqhan eller CCyphris and join the online sensation now! To victory! Segt det är i Fuska nuförtiden. :( Är detta fortfarande gällande :S Testing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 (redigerat) jag är på. en annan grej, nån som vet vilka extra maps som är med i collectors edition och om det är enda sättet att få tag på dom, eller om dom finns med bland dom extra maps som finns på xbox live marketplace? Redigerat 13 April 2007 av kn3ckarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andreas123 Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Radar Field och Island 902? Dom kan man köpa i pack på Marketplace :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Radar Field och Island 902? Dom kan man köpa i pack på Marketplace :bah: mm, jag vet, men jag undrar vilka som är med i special edition. är det dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andreas123 Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Kanske står på fodralet :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Kanske står på fodralet :huh: det gör det nog, men det hjälper inte mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Kolla på nån sida där dem säljer det packetet, dem brukar skriva vilka kartor som finns med i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Vi har inte spelat på ett bra tag nu, men det kanske drar igång snart igen. De nya LP mapsen är inte med i Collectors Edition, utan dem köper man separat på Marcetplace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.