Bplay Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Våra Värsta år är verkligen sämst. 'Peg sitter i soffan' 'Al öppnar dörren' 'Al: :blink: 'HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA' ...Usch Jag håller med. Det var kul några avsnitt men nu e jag bara trött på den j*vla tröga gubben som bara sitter i sin soffa med handen innanför byxorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Våra värsta år kanske har några bra skämt och så. Men det är rätt gammalt så det kanske behövs nån speciell humor. Fast Family Guy är(tycker jag) den bästa animerade komediserien :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zerkhan Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Jag hatar Våra värsta år för dom tjatar hela tiden ut med WHOOOOOOOOO när nån kommer in eller AHAHAHAHAHA när Kelly har sagt: But i dont know what time it is :huh: och andra skittråkiga skämt. Sen finns ju O.C som bara går: Bli ihop, göra slut, bli ihop, göra slut, nån hamnar i permanent koma, kommer tillbaks från koma, flickvän har varit otrogen, gör slut, BLIR IHOP IGEN! OTH är samma sak. Greys anatomy Och 200 andra serier Serier som äger: South park! Brutal humor och den som sa att Family guy driver med politik osv, South Park driver tusen gånger mer. Family guy gör som mest typ: Peter: Remember that time i had diner with George Bush? Man får se dom äta middag, Peter sitter still länge när han plötsligt slår till Bush. Det är sättet dom driver på. Men Stewie gör det värt att se på ibland! South Park brukar gå låååååååågnt när dom ska j*vlas med någon riktig person. Kolla deras avsnitt så ser du. The Simpsons klassiker som dock har blivit sämre med åren men det är fortfarande klass på det och humor som tyvärr många inte förstår sig på. Vänner också klassiker med humor som är klockren som folk inte förstår sig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Grey´s Anatomy <_< och Glamour :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 typ star trek fy f*n vad tråkigt det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.