Hoppa till innehåll

Sämsta Serien?

Rekommendera inlägg

Våra Värsta år är verkligen sämst.

'Peg sitter i soffan'

'Al öppnar dörren'

'Al: :blink:

'HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA'

...Usch

Jag håller med. Det var kul några avsnitt men nu e jag bara trött på den j*vla tröga gubben som bara sitter i sin soffa med handen innanför byxorna

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag hatar Våra värsta år för dom tjatar hela tiden ut med WHOOOOOOOOO när nån kommer in eller AHAHAHAHAHA när Kelly har sagt: But i dont know what time it is :huh: och andra skittråkiga skämt.

Sen finns ju O.C som bara går: Bli ihop, göra slut, bli ihop, göra slut, nån hamnar i permanent koma, kommer tillbaks från koma, flickvän har varit otrogen, gör slut, BLIR IHOP IGEN!

OTH är samma sak.

Greys anatomy

Och 200 andra serier

Serier som äger:

South park! Brutal humor och den som sa att Family guy driver med politik osv, South Park driver tusen gånger mer. Family guy gör som mest typ: Peter: Remember that time i had diner with George Bush?

Man får se dom äta middag, Peter sitter still länge när han plötsligt slår till Bush. Det är sättet dom driver på. Men Stewie gör det värt att se på ibland!

South Park brukar gå låååååååågnt när dom ska j*vlas med någon riktig person. Kolla deras avsnitt så ser du.

The Simpsons klassiker som dock har blivit sämre med åren men det är fortfarande klass på det och humor som tyvärr många inte förstår sig på.

Vänner också klassiker med humor som är klockren som folk inte förstår sig på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...