oddy Skrivet 6 April 2007 Rapport Skrivet 6 April 2007 JAg är ute efter en konvertare så jag kan redigera mina mobil filmer i datorn. Citera
darzak Skrivet 6 April 2007 Rapport Skrivet 6 April 2007 xilisoft 3gp converter. men den kostar pengar lr så fixar du crack , om du har nokia så kan du använda deras converter som du kan fixa på deras hemsida. Citera
oddy Skrivet 6 April 2007 Författare Rapport Skrivet 6 April 2007 Ok tyvärr så har jag inte råd att lägga pengar på nått program. Citera
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Rapport Skrivet 6 April 2007 Thepiratebay och torrentspy.com är skitbra för att hitta sådana program Citera
Avregistrerad Skrivet 6 April 2007 Rapport Skrivet 6 April 2007 Dahliz91: Fuska.se's regler är skitbra att läsa! Ontopic: Jag hade något program som var gratis med minns inte vad det heter (Kunde bara spela upp filmen med ljud) Citera
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Rapport Skrivet 6 April 2007 (redigerat) Det finns inte bara olagligt material på dom sidorna. Eller missuppfattade jag regeln. §1.3 - Snack om fildelningsprogram och/eller olaglig nerladdning Jag trodde det bara var olagligt material man inte fick hänvisa till men det kanske var sådana sidor i allmänhet. Redigerat 6 April 2007 av Dahliz91 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.