oddy Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 JAg är ute efter en konvertare så jag kan redigera mina mobil filmer i datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 xilisoft 3gp converter. men den kostar pengar lr så fixar du crack , om du har nokia så kan du använda deras converter som du kan fixa på deras hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 6 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Ok tyvärr så har jag inte råd att lägga pengar på nått program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Thepiratebay och torrentspy.com är skitbra för att hitta sådana program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Dahliz91: Fuska.se's regler är skitbra att läsa! Ontopic: Jag hade något program som var gratis med minns inte vad det heter (Kunde bara spela upp filmen med ljud) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 (redigerat) Det finns inte bara olagligt material på dom sidorna. Eller missuppfattade jag regeln. §1.3 - Snack om fildelningsprogram och/eller olaglig nerladdning Jag trodde det bara var olagligt material man inte fick hänvisa till men det kanske var sådana sidor i allmänhet. Redigerat 6 April 2007 av Dahliz91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.