Gäst Godis_tjej Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 HEJ ÄR DET NON SOM VET HUR MAN TAR BORT SIN GUBE FÖR MAMMA SEGER JAG INTE FÅR VARRA INE PÅ FUSKA :( <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 (redigerat) Fråga henne varför. Det är inte som om vi är pedofiler. Du har en fri vilja. Förresten är det här inget spel, det är ett forum. Det är 2 helt olika saker. Och sedan kan du dra ner på dom stora bokstäverna. men för att svara på frågan: Skicka ett PM till admin. Skriv att han ska ta bort din användare. Vänta sedan någon dag och vips så är du borttagen. Redigerat 6 April 2007 av Anorectic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 håller med anorectic. be din mamma läsa igenom reglerna. http://www.fuska.se/forum/index.php?act=boardrules Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Annars kan du väl skicka ett meddelande till Admin och be honom att ta bort din användare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Jag förstår kanske din mamma efter som hon har en 9årig dotter men fortfarande om du vill ta bort din profil PM a admin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 (redigerat) det har dom faktiskt några poeng med det Redigerat 7 April 2007 av KillZone95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 (redigerat) Haha, godis_tjej är min syster... -.- Hon är lite halvpuckad ;P Iaf, ta inte bort hon, jag vill inte bli ip-bannad härifrån -.- Redigerat 7 April 2007 av Szellerie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Asså, banas även IP:n om en användare tas bort? :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 (redigerat) SORRY, VAR INTE VAKEN NÄR JAG SKREV DENNA. EDITERAD Redigerat 7 April 2007 av TheExecutor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 (redigerat) Asså, banas även IP:n om en användare tas bort? :wacko: sandkaka tog inte bort sin användare av fri vilja <_< om man tar bort sin användare blir man inte ip bannad. Redigerat 7 April 2007 av mu1991 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 jo det gör den, man blir ip-bannad.. i vissaämnen har själv admin svarat (eller en mod) och sagt om man tar bort sin användare så blir man ip - bannad. För därför ska man tänka efter om man vill radera sin användare!. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 (redigerat) Asså, banas även IP:n om en användare tas bort? :wacko: Sorry, var inte riktigt vaken när jag skrev det där.Glömde att han fick 5 varningar och inte tog bort den... Hmmm, ett bättre exempel är väll EgagagulaBANAN eller vafan han hette. Redigerat 7 April 2007 av TheExecutor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg