Em0Iz4Atreyu Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Missar man något om man inte gör Zero Missionen?! För Min Kompis sejer att man får ett "wang Cars" grej?!och ett extremt bra mod garage... sklulle vilja ha det men ja vill veta om man måste göra det, att ja inte gör det i Onödan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ponna Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 jag behöver osso veta det.. Men dom e vell rett svåra zero uppdragen ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Du måste klara Zero uppdragen om du ska få 100% på spelet, däremot behöver du inte klara dom för att låsa upp Wang Cars. Zero uppdragen är ganska svåra, själv brukar jag skjuta på dom till slutet. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ponna Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 ok men jag hatar det uppdraget där man ska döda sånna budmän typ :angry: , med ett radio styrt flygplan.Finns det något sätt att göra det uppdragett lättare?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 (redigerat) jag hade jätte problem med det förut ^^ men jag åkte runt å chilla lite, blev jagad av lite poliser å hade kul, sen fortsatte, chilla lite osv. jag gjorde samma sak tills jag tillslut klarade det (= Redigerat 9 April 2007 av rikke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg