Vomiteye Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Jag har en 34 undead mage och jag undrar om ja ska specca fire eller frost, de är ingen twink men de viktigaste är att den är bra i pvp. Jag undrar också vilken som är den bästa mage classen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Frost är endast bra mot närstrid klasser. Men Fire är fräckt.. Arcane/Fire ska man va. Arcane Power, Presence of Mind, instant pyroblast! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Jag tycker fire, massive mana burn massive power. Du menar väl vilken race? Typ gnome med escape artist och +intellect :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Håller helt med DonKen, den är typ bra mot alla classer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 7 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Så nu har ja speccat om, nu har ja fullt på Fire istället :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Så nu har ja speccat om, nu har ja fullt på Fire istället :D du ska inte ha full fire om du vill ha mer fire dmg...du ska ha arcane mind + 25% av din intellect blir spelldmg , då fåru mer spelldmg ay ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Bra att du tog fire, jag tänkte precis skriva det men du kan ju mixa också, kolla bara på nåt talent träd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Jag tog fire & sedan resten på arcane så får jag instant pyroblast på level 70, är 52 nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 9 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Jag tog fire & sedan resten på arcane så får jag instant pyroblast på level 70, är 52 nu. Bra val! Jag ska också ta arcane sen i högre lvl men i min lvl är de meningslöst o blanda, de skulle isåfall vara om man specca om när man va lvl 70. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg